Întrebări frecvente
Întrebări frecvente
1. Este posibilă înscrierea dacă nu dețin un cod de afiliere de la un consultant?
De regulă, înscrierea pentru a deveni consultant se realizează pe baza unui cod oferit de către un consultant Eden Line. În cazul în care nu ai un astfel de cod și nu mai poți lua legătura cu persoana care ți-a recomandat produsele noastre ori nu dispui de un consultant Eden Line, te rugăm să ne contactezi (link aici către pagina Contact) telefonic la sediul central pentru a te putea înscrie.
2. Ce presupune înscrierea în companie? Sunt obligat să cumpăr lunar produse de o anumită sumă de bani?
Înscrierea în echipa Eden Line este gratuită și se face pe baza datelor personale furnizate. Acest lucru nu te obligă să achiziționezi produse echivalente unei anumite sume de bani sau într-un anumit interval de timp.
Activitatea de consultant constă în promovarea produselor pentru sănătate Eden Line și altor persoane dornice să le încerce sau să devină la rândul lor consultanți.
3. De ce este nevoie să furnizez CNP-ul?
CNP-ul este necesar pentru procesul de facturare conform codului CAEN aferent sferei noastre de activitate. În caz contrar, nu putem elibera factura pentru achiziționarea produselor Eden Line.
4. Care sunt nivelele de membru?
Nivelele de membru Eden Line sunt împărțite de la 1 până la 12. În funcție de numărul vânzărilor efectuate în calitate de consultant, poți avansa la următorul nivel de membru și beneficia de bonusurile aferente.
Orice membru nou înscris, cu vârsta minimă de 18 ani, care completează formularul de înscriere și a cărui cerere este aprobată de echipa Eden Line începe prin a fi membru de nivel I.
5. Există posibilitatea să fiu refuzat de către un potențial client?
Având în vedere că relația consultant - client este una profesională, există într-adevăr posibilitatea ca un potențial client să vă refuze din motive personale. Cu toate acestea, este important să le menționați faptul că indiferent de persoana care le este consultant, ei beneficiază de aceleași avantaje.