Întrebări frecvente clienți

Întrebări frecvente clienți

1. Care sunt avantajele înscrierii la un consultant Eden Line?
Prin intermediul înscrierii la un consultant Eden Line beneficiezi de informații detaliate privind produsele noastre și modul lor de administrare. De asemenea, ai posibilitatea de a lua legătura cu persoana care îți este consultant ori de câte ori ai nelămuriri legate de produsele Eden Line și avantajele acestora.
Totodată, în măsura în care ești interesat, un consultant îți poate explica în detaliu planul de marketing prin intermediul căruia poți deveni la rândul tău membru al echipei. Astfel, ai șansa de a te dezvolta din punct de vedere profesional și personal. 
 
2. Am încercat să achiziționez produse de pe site, însă nu mă lasă să mă înscriu, întrucât îmi cere codul unui consultant. Cum pot comanda produsele?
În cazul în care nu sunteți în contact cu un consultant, produsele se pot comanda telefonic la numerele 0740.016.439 sau 0374.047.864. Însă, înscrierea la un consultant vă oferă câteva avantaje precum reduceri și puncte pe care le puteți acumula în contul de client.
 
3. Pot achiziționa produsele fără să mă înscriu?
Desigur, ele se pot achiziționa telefonic la numerele 0740.016.439 sau 0374.047.864, la prețul întreg afișat pe website. 
 
4. Sufăr de anumite afecțiuni și nu știu ce produse mi se potrivesc. Cum procedez?
În această situație, ne puteți trimite un e-mail la adresa contact@edenline.ro pentru a putea primi o schemă de tratament personalizată.